Jun : Berdasarkan Kajian Dr. Haji Fadzilah Kamsah...
Fri, 22 Jun 2007

Kita sekarang berada di penghujung Jun. Disebabkan ramai di antara rakanČ aku lahir dalam bulan Jun ni (termasuk aku...), so apa kata kita renungkan kajian yang telah di buat oleh Dr. Haji Fadzilah Kamsah berkenaan orang yang lahir pada bulan Jun ni.

JUN

- Berfikiran jauh dan berwawasan (intelektual) = Yer kot...

- Mudah tertawan kerana sikap baik = Hehe...

- Berperangai yang lemah lembut = No komen

- Mudah berubah sikap, perangai, idea atau mood = Aha...

- Idea yang terlalu banyak didalam kepala = Boleh la...

- Bersikap sensitif = Agaknya lah...

- Otaknya aktif (sentiasa berfikir) = Ya!

- Sukar melakukan sesuatu dengan segera = Tengok keadaan jugak la...

- Bersikap suka menagguh-nangguh = Tepat Sekali...

- Bersikap terlalu memilih dan mahukan yang terbaik = Semua orang macam ni, betul tak?

- Cepat marah tapi cepat sejuk = Yesza!

- Suka bercakap dan berdebat = Bercakap tu ya, berdebat tu tak kot...

- Suka buat lawak dan bergurau = 100% ya....

- Otaknya cerdas dan berangan-angan = 90% ya...

- Mudah dan pandai berkawan = A 'ah..

- Orangnya sangat tertib = Hehe...

- Pandai mempamerkan sikap = Mungkin...

- Mudah kecil hati = Ewwww...

- Mudah kena selsema = Betul jugak...

- Suka berkemas = Tak sangat...

- Cepat rasa bosan = Bergantung dengan keadaan jugaklah...

- Bersikap terlalu memilih dan cerewet = Ahaks...

- Kurang mempamerkan perasaan = 50/50

- Lambat nak sembuh apabila hatinya terluka = Macam tauČ ajer...

- Suka barangan berjenama = tak jugak...

- Kedegilan yang tidak terkawal = Woo! apa ni?

Ada yang tepat ada yang kurang. Tapi anda boleh tengok pada respon aku (ayat yang di"underline").

P/s: Renungkan dan fikirkan lah.
View Archives | Back to Top