Down lagi?
Sun, 27 Apr 2008
Aku pun dah tak tau nak cakap macam mana lagi. AsikČ down. Server down ,down lagi dan lagi. Setiap kali ditanya, pasti ada saja jawapan dan alasan.

Aku harap, server down yang terbaru ni adalah yang terakhir untuk tahun ini. Pelanggan mendapatkan sesuatu servis tu bukan untuk mengetahui alasan atau jawapan yang tak memuaskan hati, tapi sebab percaya dan dalam yang masa membantu mana yang patut sesama kita.

Pelanggan juga berhak mendapatkan yang terbaik seperti yang dijanjikan.

Itulah harapan aku sebagai pelanggan.
View Archives | Back to Top