Bezza!
Tue, 26 Jul 2016
Baru-baru ni PERODUA telah melancarkan satu lagi model terbaru yang dinamakan Bezza. Atas sebab itu Aku, Ain dan Abah pun berkunjunglah ke bilik pameran Perodua di Segamat (Harapan Terang) untuk melihat dan merasai pengalaman LIVE dengan Bezza ni pada Sabtu malam yang lepas.



Setibanya kami di sana, seperti yang dijangka memang ramai orang yang dah sampai lebih awal. Ada yang meninjau dari luar dan dalam, ada yang duduk di driver seat acah-acah nak test drive (termasuk Aku sendiri), ada juga yang rancak berbual dengan salesman, yang nak jadi salesman pun ada jugak (dia punya sembang, salesman pun goyang, hahah) tak kurang juga yang tekun meneliti flyers harga dan ada juga yang datang untuk tengok-tengok model perodua yang lain. Macam-macam ragam, hehehe.

Ok berbalik cerita Bezza! Aku dan Ain tak lepaskan peluang untuk alami sendiri pengalaman naik kereta baru ni. Well, bagi Aku kereta ni memang nice! Pada pandangan pertama aje Aku dah boleh terpikat (chewah!), maklumlah Aku memang minat kereta sedan.



Antara ciri yang menarik adalah seperti leather seat, rim yang style, driver seat yang selesa, bonet yang luas dan macam-macam lagilah! Oh terlupa pulak. Kereta ni memang JIMAT MINYAK katanya.



Dalam pada kami sibuk meneliti Bezza ni, Aku dapati yang zaujati Ain sangat tertarik dan berminat nak ambil tahu walaupun Ain bukanlah peminat model kereta sedan. Nampak betul dia punya excited yang luar biasa, heheh. SO, kat sini Aku dah nampak bezanya Bezza ni, heheh. Memang ada kelainan...

Disebabkan Aku tengok Ain sangat interested makanya Aku pun terus jumpa Efirul, salah seorang salesman di Perodua Segamat ni minta dia buat sikit kira-kira. Lepas buat calculation, Hmm..sounds possible, hahaha.

Ok, Aku tak perlu nak cerita panjang pasal ni, lagipun entri ni tak berbayar, hahah.

Jadi kalau korang berminat nak tau pasal Bezza ni, boleh google atau terus ke showroom berdekatan atau kalau dah tak boleh tahan sangat boleh call/whatsapp Efirul 019-7512450. Walaupun base di Segamat, tapi beliau boleh uruskan pembelian kereta anda, walau di mana anda berada...serius tak tipu ni bro.

Ok, gerak dulu. Pape roger! eww!~

View Archives | Back to Top